21/12/2015 - Budak budak kelas aku buat plan nak buat birthday prank dekat our classmates Siti (my roommate), Ezrin dan KJ. Memang gempak habis la oii. Habis victims penuh dengan tepung. Terutamanya Si Siti ni. Sampai termakan tepung HAHAHA.
Bagi aku event macam ni memang aku sokong sangat. First sebab semua orang enjoy gila masa tu. Spoting habis ! Second, yes of course dapat mengeratkan silaturahim. Kami ni walaupun classmates dari sem 1, tapi serius talk macam baru kenal. Masing masing tak rapat, tak "kamcing" orang kata. Kelas kami selalu banyak perselisihan faham.
Okay takpa, back to the story. Act, birthday Siti dengan Ezrin ni on 29/12 sebenarnya. Plan asal nak sambut birthday KJ aja, Tapi alang alang tu kan. Since bulan yang sama. Why not tak sambut sekali. Lagi meriah! Yes memang meriah. Memang malam tu sangat happening. 2 bungkus tepung clear. Macam rugi pulak membazir tepung tu. Buat cucur pun sedap wei.
No comments:
Post a Comment