Pinterest

Sunday, 20 December 2015

DAY 1 : Im Back Again.




Fuhh, lamanya tak aktif blog. Rindu menaip ! Okay lupa.. Nama aku Norsyamimi Bt Mohamad Najib, im 19 this year (2015). Sekarang study dekat UiTM Merbok, Kedah Dip in Information Management. Baru part 3, tapi okaylah boleh dah acah senior since aku sekarang stay dekat Kolej Murni. Well, Kolej Murni ni advanced sikit. Senior senior ja sini.

Apa lagi? Em okay aku single. HAHAHAHA yaa SINGLE ! Entah ke berapa kali aku broken heart ni. Just ignore it. Lain hari aku cerita.

Hari ni first day aku update. Actually, sebelum ni aku dah ada 2 blog. Serius blog tu aku sayang sangat. Tapi.... one day aku try log in tapi tak boleh. Hahaha entah kenapa. Password pun lupa. Url? lagi laa. Sebab dah lama tak aktif blog tu. Em, its okay bersemadilah dikau ya sayang.

Blog kali ni aku nak banyakkan cerita mengenai life aku, personal things aku. Aku harap ni blog yang terakhir. Mudah-mudahan. Setakat ni sajalah buat masa ni. Nak edit blog, nak cari skin ni pun ambil masa 3 jam tahu. Penat aku. Okay lah bye Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment

Theme by Wanaseoby