Pinterest

Sunday, 29 October 2017

Day 3 : Back as a student.




Hi! Assalamualaikum. Once again setelah bertahun menyepikan diri dengan blog. I have my own reason kehh. Sebab blog lama tak boleh buka (lupa password). So, take time nak buat yang baru. Act, dah buat tu lama dah just malassssss , im too lazy nak decorated blog balik. Kecewa tahap ya gunung everest bila teringat blog lama. Penat wehh nak kumpul followers yang almost nak 1k. Fuhh! 😣
But then its okay. REDHA ja lah 😊

So start hari ni mimi try nak aktif balik on blog. Tapi but just my personal blog. Nak story mory saja. Im not going to make any tutorial macam dulu sebab dah lama tinggal coding. 😂
Nak syok sendiri taip dan baca ja hahahaha. At least i have my own space to share story of my daily life.

Ok sekarang kan mimi dah jadi Degree student. Alhamdulillah dapat further study lagi under fakulti yang sama dekat UiTM PUNCAK PERDANA. Maka bermulalah belajar balik setelah beberapa bulan rehat dekat rumah. Serious weh otak tepu habis bila masuk belajar balik. Mahu tak nya berbulan sel sel otak tak berhubung 😝

Btw, inilah kali pertamanya berjauhan dengan family. Selama ni paling jauh pun dekat Merbok tu ja. Tu pun kerap kerap jugak balik. Ni haa dapat dekat Shah Alam. Nak balik Kedah tu sakit jugak la. Sebab tiket lagi. Okay sekarang baru faham nasib kawan-kawan masa diploma dulu yang bukan asal dari Kedah. Huhu.

Dekat sini okay alhamdulillah still ada geng masa diploma dulu. Balqis, Tin, Ummi. Guess what kami duk serumah dan sebilik! Memang best lah. Tapi yang tak best bila pikah pulak takda dengan kami. Pikah dekat Machang, terpisah la. 😌
But its okay kan pikah? Kita still boleh contact each other hehe. Jauh atau dekat you're always in our heart ❤️️

No comments:

Post a Comment

Theme by Wanaseoby